Viamaja, tidligere kendt som Miomio, er en ambitiøs e-commerce virksomhed inden for boliginteriør, som stod over for en omfattende rebranding og teknologisk opgradering for at understøtte deres vækst både nationalt og internationalt. For at imødekomme dette blev vi totalleverandør på projektet, hvor vi migrerede deres eksisterende platform fra WooCommerce til Shopify Plus.
Vi skabte et nyt webdesign med fokus på at fremhæve Viamaja's unikke produktunivers og visuelle storytelling gennem miljøbilleder og inspirerende indhold. Derudover sørgede vi for en gnidningsfri teknisk implementering med fokus på performance og skalerbarhed, samt optimering af deres workflows, hvilket styrkede integrationen mellem produktkatalog og logistik på tværs af flere markeder.
Som en del af lanceringen ekspanderede vi Viamaja til Sverige, Tyskland og Norge, hvor der på rekordtid blev realiseret en større millionomsætning.
Resultaterne taler for sig selv: en øjeblikkelig stigning i omsætning fra første uge og en 40% vækst i primære søgeord på Google. Ikke alene opnåede vi en komplet recovery af deres organiske trafik, men vi øgede også deres synlighed markant.
“Codafweb har været yderst kompetente, hurtige, super kundemindet og professionelle igennem hele processen. Vi kan kun give Codafweb vores varmeste anbefalinger, hvis i søger et seriøst og professionelt udviklingsfirma."
- Søren Lund, Partner, VIAMAJA